? ??????????????Spring Break (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.4 (5 Ratings)??0 Grabs Today. 2467 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????????Wildflower Night? ????? ?? ???Rating: 4.6 (64 Ratings)??0 Grabs Today. 27909 Total Grabs. ??????Previe BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 3, 2009

MENCARI WANG DARI INTERNET

Kita sering berfikir,bagaimana nak tambahkan pendapatan bagi meringankan bebanan dalam membiayai perbelanjaan harian,mingguan,bulanan dan tahunan kita.Makan minum,bahanapi,wang saku anak-anak bersekolah.Bil letrik,air,telefon,internet,saluran tv berbayar,kad kredit tentunya.Lesen memandu,cukai jalan,cukai tanah,cukai pintu,cukai pendapatan,yuran pendidikan anak-anak serta pakaian.Fuhhh.......itu tak termasuk lagi budget untuk perubatan,maintanance kenderaan,baiki rumah...pening wa cakap lu bib!
Sekarang terdapat berbagai cara untuk menambahkan pendapatan.Selain melakukan kerja-kerja sampingan ,internet jua menghidangkan bermacam ruang untuk mencari wang.Cuma kita kena fikir,teliti dan kajilah terlebih dahulu sebelum kita menceburinya.
Sini saya ada satu peluang untuk kita kongsi bersama. Sistem affialate( Eh,betul ke ejaan ni?Ah bunyinya macam tu lebih kurang..)Kita beli satu botol minyak wangi RM50,diaorang bagi satu url dan kita war-warkan saja url kita tu pada khalayak.InsyaAllah,kita akan mendapat limpahan RM sehingga mencecah angka Rm80K bila terdapat belian melalui url kita tu.Kalau tak jadi 100% dapat99% pun ok juga ye tak?Selamat mencuba. Kita jumpa lagi untuk selanjutny.Adios....

0 comments: