? ??????????????Spring Break (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.4 (5 Ratings)??0 Grabs Today. 2467 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????????Wildflower Night? ????? ?? ???Rating: 4.6 (64 Ratings)??0 Grabs Today. 27909 Total Grabs. ??????Previe BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 8, 2009

JOM JANA PENDAPATAN MELEBIHI RM80K

Salam harum semerbak kesturi.Tanggal 04/12/2009 merupakan tarikh keramat buat saya,kerana dgn izinNya saya memulakan satu langkah pertama untuk menuju destinasi impian,lebih tepat destinasi mencapai satu hasrat iaitu "bersama khalayak untuk mengecapi nikmat limpahan RM dari internet".Bersama, ya bersama.Bersama anda tentunya.Bermula dengan melayari url ini, http://www.semerbak.net/vip/?id=kesturi.
Bermula dgn mengisi borang yang tersedia dan kemudian buat bayaran RM50.00 ke akaun admin, lalu membuat pengesahan melalui e-mail ataupun sms ke h/phone admin 016-9957740.Apa yang kita dapat?Kita akan perolehi sebotol minyak wangi berjenama 14ml & satu url dgn username anda untuk di war-warkan kepada khalayak. InsyaAllah,dengan limpah rahmat dariNya Rm akan mencurah masuk ke e-wallet kita.Ayuh, jangan bertangguh lagi kerana orng yang bertangguh selalunya tak akan ke mana-mana.Ingatlah langkah yang jauh itu bermula dari langkah pertama. Layarilah url di atas dan duplikasikan sekarang.Semoga kita bersama menggenggam kejayaan.

0 comments: